' Halla Hallegårde '

'En inte helt normal brud som gett sig in på sitt livs projekt'

Ny start!

Kategori: Allmänt

Hej på er! Längesen det blev ett inlägg här.. Hänt så oroligt mycket så vet inte var jag ska börja.. 
Men tänkte göra en ny start! Där det kommer handla om min & min sambos gård! Med våra djur, vårt hus, oss själva, och mycket annat!
 
I helgen köpte vi höns.. Genbanksanslutna Gotlandshöns.. Antar det kommer handla mycket om dom. Här är en bild förresten. 
Nu ska jag kasta i mig min frukost, sen blir det jobb!
Ha en bra dag allihopa!
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-09-29 | 10:35:00

    Vad har ni mer för djur än höns? :)

    Svar: Hej! :-) Kul att det redan kommit in en kommentar. Vi har katter, höns, sen lite ormar, och ödlor.. Men om allt går som vi vill så kommer det komma lite ankor, gäss, o även någon ko. 🐮
    Miss Forsberg

  • Anonym säger:
    2015-09-29 | 21:11:39

    Hejsan.
    Oj.det var en blandad kompott med djur. Hoppas allt går vägen för er och att ni får mer härliga djur. Kram på dig. :)

    Svar: Ja, det kan man säga ;-) Det hoppas jag också.. Tanken är att kunna ha en Genbanksgård.. :-)
    Miss Forsberg

Kommentera inlägget här: