' Halla Hallegårde '

'En inte helt normal brud som gett sig in på sitt livs projekt'

Pulled pork

Kategori:

Har slängt ihop en pulled pork.. Eftersom jag ändå är hemma o kan hålla koll på det så kan man lyxa till vardagen lite. Tycker det är kul att laga mat, dock inte i vardagsstressen. Så sånna här dagar kan jag laga massor av rätter som ska räcka till hela veckan. Smutt, så är det bara att micra på kvällen när man kommer hem.

Hittade även ett fynd i kylen när jag skulle ta fram lök, en väldigt hårig zucchini.. 😂 
Han fick se sina sista dagar och åka ut!

Har smörjt in våra farmarboots med wax. Mina börjar bli lite slitna.. Men har haft dom i säkert 3-4 år nu... Men tror det blir att köpa nya snart som man kan ha om man vill vara lite "fin" eller ska åka iväg, och bara använda dessa att gå runt i hemma till hönsen eller arbeta i trädgården osv. Väldigt bra ridskor också faktiskt. Så i framtiden om vi skaffar häst. 

Nu ska jag nog vika lite tvätt.. Tror vi fick ihop 5 IKEA kassar fulla med tvätt att vika..


Se vad glada hönsen blev för massa mat & vatten!

Kommentera inlägget här: