' Halla Hallegårde '

'En inte helt normal brud som gett sig in på sitt livs projekt'

18 januari

Kategori: Allmänt


Idag var vi på min gammelmormors begravning. Har fortfarande svårt att förstå att hon inte finns längre. Hon har ju funnits i hela mitt liv.. Lärt mig massor med saker.

Hon är nog en av få som fått uppleva att ha fått barnbarns barnbarn.. Alltså, hon var ju min gammelmormor. Och blev gammel gammelmormor för Manfred. 

Här är en av de sista stunder vi träffade dig. 



Något som jag tycker är väldigt jobbigt med det här är att min bror miste sin bästa vän.. Hon har alltid ställt upp för honom.. Dom pratade minst en gång om dagen i typ 10 år.. Minns att så fort han inte hade ringt till henne så ringde hon mig för att fråga om jag hört något från Alexander. Han var hennes "bästis".



"Gammel", vi kommer tänka på dig varje dag. Hoppas du har det bra i himlen bland alla garnnystan och kan se för att sticka och virka som du älskade. 

Vi älskade dig, och vi saknar dig! 

Vila i frid ❤️






Kommentera inlägget här: