' Halla Hallegårde '

'En inte helt normal brud som gett sig in på sitt livs projekt'

Morgonpigg.

Kategori: Allmänt

Hoppas alla är pigga idag! Vaknade kl 06.15 och kunde inte somna om.
Morgonpiggare är något jag blivit nu, tror det beror på min kost. Idag blev min frukost ett glas kaffe & ett glas smoothie. Supergod! Till två personer: Hade i ett paket (ca 250g) frusna hallon, ca 2/3 paket keso, och massa grädde. Grädden hällde jag i så jag såg att allt rördes runt i mixern, så vet inte exakt hur mycket det blev. Men så gott! Och väldigt mättande faktiskt.. Dock rekommenderar jag att äta detta med sked.. ;-) Det sista fastnar annars i botten..

Nu ska jag dricka upp det sista kaffet, sen blir det att gå ut och mata hönsen och börja arbeta!
Ha en fin lördag alla! :-)
Kommentera inlägget här: