' Halla Hallegårde '

'En inte helt normal brud som gett sig in på sitt livs projekt'

Hemma idag.

Kategori: Allmänt

Idag får det bli en dag på soffan. Huvudet är inte riktigt med... Får se om jag ska jobba imorgon. Får vila upp mig idag iallafall. MEN! Nog om det.. Imorse blev det en lätt frukost bestående av fil & kokoschips. Har haft fundering över att göra en sorts müsli, eftersom det är så enkelt att äta om man känner sig stressad eller att man inte är så hungrig just på morgonen. Annars i vanliga fall blir det mycket ägg, med majonäs såklart! Både på längden och tvären. Har nog aldrig ätit såhär mycket ägg som jag gör nu. Varje gång jag är i affären och ska handla ägg blir det minst 2 stora paket! OCH det tar slut på ungefär en vecka kanske.. MEN det är nyttigt och gott!
Längtar som rackarns till vi själva kan få lite ägg ifrån våra höns. Ska bli riktigt kul!
 
Igår kväll lagades det zuccinilasagne. Smakar nästan identiskt med den vanliga man gör, men den här är faktiskt godare! 
 
 
(Lånad bild från google)
 
Nej, blir nästan hungrig av allt matprat..
 
Ha en bra dag alla! Själv ska jag kura ihop mig i soffan och se film resten av dagen tror jag.
Kommentera inlägget här: