' Halla Hallegårde '

'En inte helt normal brud som gett sig in på sitt livs projekt'

Sussa strax.

Kategori: Allmänt


 

Hörrni.. Jag måste faktiskt hoppa i säng snart. Ska upp skit tidigt imorgon. Typ vid halv 7, 7 eller något..
Ska nämligen in till stan på Miroi. Skönt att det bara blir en dag för mig den här veckan iallafall, ska jobba tisdag, torsdag och fredag, jobbigt att pendla varje dag. Och bensin kostar det, som det inte ens är värt att slösa på det egentligen. Men så går det när man gett bort busskortet till min lillebror, känner liksom att han behöver det mer än jag nu när jag har fått körkort.. Generös tjej, yes! Imorgon åker jag dessutom till Hemse. Så kommer troligtvis vara skitdålig uppdatering.. Hoppas ni alla haft en bra helg! Och får en trevlig måndag imorgon.

 

PUSS PÅ ER!

 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: