' Halla Hallegårde '

'En inte helt normal brud som gett sig in på sitt livs projekt'

.

Kategori: Allmänt

Ska berätta en sak! Började med LCHF den 31/8. Ätit det snart en månad. Det är fortfarande lite jobbigt att komma på nya frukost alternativ, vad man ska äta osv. Tror det är för man är van att komma hem sent efter jobbet, steka lite falukorv och så spagetti till.. Allt måste ju göras från grunden så man vet vad det innehåller. Men börjar komma in i det här nu! Och tycker det funkar så bra! Dock har jag inte vägt mig, dels för att jag inte äger en våg.. Men även för att jag har velat känna hur det känns och inte grubbla mig grön på alla siffror. Så jag vet inte hur mycket jag tappat. MEN! Jag känner det på byxor.. Även att mina andra kläder blivit "större". Och det bästa av allt, är att mina arbetsbyxor är sköna nu mera. Innan var dom tighta som jag vet inte vad... 
 
Ja, lite nytt om mig.. Kommer komma upp mer om LCHF också antar jag.  Oj vad jag kommer ha att skriva om. 
Ha en trevlig kväll!
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-09-29 | 21:09:21

    Åh vad du är duktig! Micke är oxå super duktig på de när han väl börjar. SJ klarar jag inte av allt det feta. Sen ja fick diabetes för 15 år sen e ja upplärd att äta de "lätta" men åh va skönt de hade vart om ja hade känt som dig och byxorna 😊😊/ a

    Svar: Tack så mycket! :) ja. Han måste ha gått ner mycket när han höll på? Ja, diabetes kan ju ställa till lite... Hoppas allt är bra med dig o Molly! :)
    Miss Forsberg

  • Anonym säger:
    2015-09-30 | 19:35:10

    Ja jag vet inte hur mkt med det syntes ordentligt att han gick ner. Kan du inte länka receptet på zuccini lasagnen till mig på fb?

    Svar: Absolut! Du har pm ;-)
    Miss Forsberg

Kommentera inlägget här: