' Halla Hallegårde '

'En inte helt normal brud som gett sig in på sitt livs projekt'

glad tjej

Kategori:

Bilen gick igenom men blankt papper! Tjoho vad skönt! Hade sett framför mig att få lägga några hundra på kanske nya delar... Dock som jag sa innan, finns ju inte så många saker som kan gå sönder på en sån bil jag har ;-) Han på besiktningen hade tydligen sagt samma sak som en liten kommentar..  Haha..

Imorgon ska jag jobba med pappa.. Ska bli riktigt kul! Tycker det är roligt att jobba lördagar.. Speciellt med pappa.. Det känns som vi två får typ extra mycket gjort jämfört med vad vi två får annars..

Ikväll blev det fläskytterfilé med haricots verts och bea för min del. Babe hade börjat med maten när jag kom hem, vilket var väldigt skönt då jag varit i affären osv. Skönt att kunna hjälpas åt tycker jag. 


Fick träffa denna lilla gris idag.. Världens finaste Maxa! Kunde knappt varit en bättre fredag. 💞
Kommentera inlägget här: